søndag den 2. oktober 2011

Oh happy day!

Jeg er simpelt hen bare i så fantastisk glad i dag!
Jeg startede dagen med at servere smoothie af banan, gulerødder, en slat æblejuice og vand plus (i frossen udgave) vindruer og annanas. Lige tilsat lidt HUSK, for at sparke min fordøjelse ud af sengen. Den fik den flotteste orange farve af gulerødderne, og den smagte SÅ lækkert!

Til et fag, der hedder mediesprog, havde jeg en opgave, hvor jeg skulle speake en avis i en time - sådan ligesom på TVAvisen og Nyhederne, det var ret underholdende at starte dagen med!

Som den ultimative icing on the cake skinner solen for FJERDE dag i træk, og ovenpå den mildest talt skuffende sommer vi har haft, giver det virkelig mit humør et vitaminboost af dimentioner :)

Jeg har så meget krudt i røven, og har sprunget rundt og danset en masse, øvet lidt koreografi ala de her tøser: http://www.youtube.com/watch?v=tXgxld67t5c&feature=mh_lolz&list=HL1317552907. Rytmer i latinamerikansk musik som det her og reggae er jeg lidt afhængig af... Hehe.

Lige nu sidder jeg og lytter til lidt forskelligt af Colbie Caillat. Denne her er rigtig sød: http://www.youtube.com/watch?v=E0oyglKjbFQ&feature=BFa&list=WL9C32B5B9357AD717&lf=mh_lolz
Og denne her giver super energi på en løbetur:
http://www.youtube.com/watch?v=jOMVsEk9EhU&feature=BFa&list=WL9C32B5B9357AD717&lf=mh_lolz

Om lidt vil jeg smutte i stalden og forkæle hesten - håber snart hun holder op med at være halt! Og i aften står den på lasagne ala Casa de Kyhns. Som betyder en bolognesesovs med masser af grofthakkede grøntssager som rødløg, squash, peber i forskellige farver, gulerødder, og evt. rodfrugter som persillerod/pastinak og selleri. Vi bruger altid grove pastaplader - fuldkorn giver mig bedre samvittighed, og jeg synes det får maden til at smage bedre... Anyway, det er super lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar