fredag den 2. december 2011

Love at first sight!!!

Jeg faldt lige over et link til Gina Tricots webshop, og jeg er altså forelsket i flere af tingene!!
Især denne kjole. Jeg synes den er SÅ smuk. I snart 100 år (eller i hvert fald rigtig længe ahem) har jeg ledt efter en pallietkjole i sølv. Ryggen er super fed, og jeg har en bh med fede detaljer på ryggen, som lukkes foran, der ville være PERFEKT til.

M.Å H.A.V.E  LIGE NU!!!!!

Hvorfor skulle jeg også være så dum, at love mig selv, at jeg ikke skulle bruge penge på mig selv i december???? WHY!?

Men! Måske er der alligevel råd for mine kvaler. Jeg har nemlig lovet mig selv, at jeg godt må få en nytårskjole. Og det ville kjolen da være en fantastisk kandidat til, ikke?

Ellers er jeg også rigtig vild med de her: sort nederdel, sølvclutch og striknederdel.
Suk det kan være hårdt at være en fattig studerende ;)

1 kommentar:

  1. Synes også Gina Tricot har rigtig mange fine ting for tiden :)

    SvarSlet